Jil Sander No. 4

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
No. 4
Perfumy damskie Jil Sander | |
Kategoria | Damskie do kąpieli |
Marka | Jil Sander |
Linia | No. 4 |
Premiera | 1990 |
Forma | Żel |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: geranium, róża, śliwka, galbanum, brzoskwinia, anyż.
Nuty serca: fiołek, estragon, tuberoza, goździk, gałka muszkatołowa, jaśmin, heliotrop, róża, ylang-ylang, mirra.
Baza: piżmo, paczula, fasola tonka, drewno sandałowe, kolendra, cywet, mech dębowy, wanilia, cedr, ambra.
Wyrafinowany zapach Jil Sander No. 4 otuli Cię magiczną aurą orientalnych nut, których intensywność i trwałość z całą pewnością zostanie zauważone przez otoczenie. Niezwykle bogata kompozycja zaskakuje na każdym kroku różnorodnością nut, z których szczególnie wyróżniają akordy kwiatowe. No. 4 to zapach pięknej i dojrzałej kobiety, idealny na wieczorne spotkania.
EAN/UPC: 3607341184191
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Jil Sander No. 4

Dla mnie jest zbyt metaliczny i w ogóle na mojej skórze nie za ładnie pachnie...
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.