Perfumy Xerjoff
Xerjoff to włoska marka perfum, która zyskała światową sławę dzięki swoim unikalnym zapachom oraz wyjątkowym flakonom. Od momentu powstania konsekwentnie budują swoją pozycję jako lider w dziedzinie luksusowych perfum, łącząc tradycyjne rzemiosło z innowacyjnymi technologiami. Znani są z produkcji wysokiej jakości zapachów, które są uważane za jedne z najlepszych na świecie.
Historia marki sięga 2003 roku, kiedy Sergio Momo, prezes i założyciel, wraz ze swoją córką Lauryn zdecydował się rozpocząć produkcję perfum luksusowych w Turynie, we Włoszech. Wcześniej Momo posiadał swoją pierwszą firmę, która zajmowała się importem i dystrybucją perfum i kosmetyków. Jednak po pewnym czasie wraz z córką zdecydowali się na stworzenie własnych perfum, które miałyby reprezentować ich własną wizję luksusu i piękna.
Ich pierwsza kolekcja, która została nazwana Join the Club, składała się z dziesięciu unisexowych zapachów, z których każdy odwoływał się do innej kultury lub stylu życia. Wkrótce potem marka rozszerzyła swoją ofertę o kolekcje zainspirowane różnymi regionami świata oraz o ekstrakty perfumeryjne, które są jednymi z najbardziej skoncentrowanych form zapachowych dostępnych na rynku.
Najciekawszą i najbardziej rozpoznawalną linią marki Xerfoff jest Casamorati 1888, która została zaprojektowana jako hołd dla kultury włoskiej i tradycyjnego rzemiosła. Oczywiście najciekawszym jest zapach o tej samej nazwie co linia. Casamorati 1888, który został zainspirowany klasycznymi włoskimi perfumami z lat 80. Mieszanka ta cechuje się elegancką i wyjątkową kompozycją, która składa się z nut cytrusowych, kwiatowych i drzewnych.
Flakony perfum Xerjoff, tak samo jak same zapachy, są
dziełami sztuki, wykonanymi z najwyższej jakości materiałów, takich
jak szkło i metale szlachetne. Dodatkowo, marka oferuje swoim
klientom również personalizację flakonów, co pozwala na stworzenie
jeszcze bardziej unikalnego i dostosowanego do nas flakonu. Dzięki
temu i oczywiście dostarczaniu najwyższej jakości perfum, marce z łatwością udaję się nie tylko zadowolić, ale także rozkochać w sobie nawet najbardziej wymagających klientów.