Ralph Lauren Polo Sport
Polo Sport
Perfumy męskie Ralph Lauren | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Ralph Lauren |
Linia | Polo Sport |
Premiera | 1994 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: aldehydy, artemizja, lawenda, mandarynka, mięta, neroli, bergamota, cytryna.
Nuty serca: cyklamen, imbir, trawa morska, jaśmin, róża, brazylijskie drewno różane, geranium.
Baza: drewno sandałowe, ambra, piżmo, drewno gwajakowe, cedr.
Klasyczny zapach Ralph Lauren Polo Sport z 1994 roku dedykowany jest wysportowanym i dynamicznym mężczyznom. Aromatyczna kompozycja relaksuje i odpręża swoimi zielonymi nutami, a świeże cytrusy dostarczają dużej dawki orzeźwienia w ciągu dnia. Zapach sprawi się podczas letnich dni.
EAN/UPC: 3360372055419
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Ralph Lauren Polo Sport
Po prostu wspaniały zapach. Znam go od parunastu lat, mimo drobnej reformulacji nadal trzyma formę. Inny niż wszystkie zapachy typu sport, coraz rzadziej dostępny.
REWELACJA!!! Jest ze mną już od kilkunastu lat. Świeży, delikatny, subtelny, a zarazem wyrazisty. Zapach inny niż wszystkie i obecnie wręcz zapomniany. I o to właśnie chodzi... ;) A niech inni chlapią się tym co jest teraz na "topie", dzięki temu RL Polo Sport jest wyjątkowy. :)
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.