L'Eau 2 Kenzo pour Homme

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
L'Eau 2 Kenzo pour Homme
Perfumy męskie Kenzo | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Kenzo |
Linia | L'Eau 2 Kenzo pour Homme |
Premiera | 2012 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: grejpfrut, pomarańcza, imbir.
Nuty serca: owoce jałowca, lawenda.
Baza: drewno cedrowe, wetyweria, świerk.
L'Eau 2 Kenzo pour Homme Eau de Toilette - woda toaletowa dla mężczyzn, która jest nową wersją popularnego zapachu L'Eau pour Kenzo. Motywem przewodnim aromatu jest woda jako symbol świeżości i czystości. Zapach jest idealny dla spontanicznych i pełnych energii mężczyzn, otwartych na nowe wyzwania poszukiwaczy przygód. Lekki, świeży, subtelnie się rozwija i można go nosić na co dzień.
EAN/UPC: 3274871929488
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o L'Eau 2 Kenzo pour Homme
Bardzo dobry, świeży, cytrusowy zapach. Przypomina mi świetne Azzaro Chrome Sport, ale nuty lawendy, jałowca i świerku czynią go bardziej uniwersalnym. Kolejna bardzo dobra pozycja od Kenzo.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.