Dolce&Gabbana K by Dolce&Gabbana
K by Dolce&Gabbana
Perfumy męskie Dolce&Gabbana | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Dolce&Gabbana |
Linia | K by Dolce&Gabbana |
Premiera | 2019 |
Pojemność | 150 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: cytrusy, czerwona pomarańcza, sycylijska cytryna, jagody jałowca.
Nuty serca: papryczka pimento, szałwia muszkatołowa, geranium, lawenda.
Baza: cedr, wetyweria, paczula.
Dolce&Gabbana prezentuje aromat prawdziwego władcy
K by Dolce&Gabbana. Zapach otwierają takty wibrujących
cytrusów przełamanych leśnym aromatem jagód jałowca. Serce
kompozycji ujmuje ciepłem i pikanterią papryczki pimento, która
wraz z szałwią muszkatołową i lawendą rozpala zmysły i wzmaga
doznania. Baza o ziemistym, drzewnym zabarwieniu jest dopełnieniem
magnetycznej i pełnej głębi mieszanki. Elegancki flakon został
zwieńczony ręcznie wykonaną koroną z drobinkami 24-karatowego
złota. Kampania reklamowa została stworzona z udziałem włoskiego
influencera Mariano Di Vaio, męża, ojca i wpływowego
przedsiębiorcy, który jest symbolem spełnionego mężczyzny, będącego
królem swojego życia. Ścieżka dźwiękowa to arcydzieło cenionego
włoskiego kompozytora i zdobywcy Oscara Ennio Morricone.
Inspirujący aromat Dolce&Gabbana K by Dolce&Gabbana to klucz do osiągnięcia sukcesu i pełni szczęścia.
EAN/UPC: 3423473049654
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.