CHANEL No5 Twist and Spray
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
CHANEL No5
Perfumy damskie CHANEL | |
Kategoria | Damskie wody toaletowe |
Marka | CHANEL |
Linia | CHANEL No5 |
Premiera | 1921 |
Pojemność | 60 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: neroli, ylang ylang, aldehydy.
Nuty serca: jaśmin, róża majowa.
Baza: drewno sandałowe, wetyweria, wanilia.
Opakowanie CHANEL N°5 Twist And Spray zawiera wodę toaletową 20ml oraz 2 wkłady 20ml. Wkłady posiadają atomizer i mogą być używane osobno.
Kiedy Ernest Beaux zaprezentował Gabrielle Chanel swoje kompozycje zapachowe, Gabrielle wybrała próbkę numerem 5. Jej wybory były zaskakująco słuszne. CHANEL N°5 to do dziś najpopularniejszy symbol elegancji i zmysłowości. Marilyn Monroe deklarowała, że na noc nie potrzebuje ubierać nic więcej. Prosty flakon Art Déco portretował Andy Warholl. Niepowtarzalna, kwiatowo-aldehydowa kompozycja stała się ponadczasowa.
EAN/UPC: 3145891051209
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.