Joop! Nightflight
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Nightflight
Perfumy męskie Joop! | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Joop! |
Linia | Nightflight |
Premiera | 1992 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: cytrusy, jałowiec, ananas.
Nuty serca: majowe kwiecie, ambra, migdałowiec.
Baza: drewno sandałowe, lawenda, piżmo.
Joop! Nightflight to eksplozja nowoczesnej świeżości. Magiczne orzeźwienie w błękitną noc. Świeży, kwiatowy, zmysłowy i ciepły. Dla mężczyzny czerpiącego radość z życia.
EAN/UPC: 3414206006914
Kod producenta: 004 308
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Joop! Nightflight
Piękny zapach. Używałem już różnych perfum, m. In Versace Blue Jeans, Azzaro Chrome, Azzaro Legend czy Hugo Energise, ale ten JOOP przebija wszystkie ww. Nie każdemu przypadnie do gustu, szczególnie fanom typowych słodkich zapachów może wydawać się zbyt świeży. Jest to zapach idealny na wieczór, na wyjście do pubu czy klubu.
Zapach mógłby z powodzeniem zastąpić wycofany już z produkcji słynny chopard haven. Ta sama linia zapachowa.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.