Joop! Homme Ice

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Joop! Homme
Perfumy męskie Joop! | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Joop! |
Linia | Joop! Homme |
Premiera | 2020 |
Pojemność | 40 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamota, grejpfrut, śliwka, szałwia muszkatołowa.
Nuty serca: kwiat pomarańczy, kardamon, tytoń.
Baza: drewno sandałowe.
Joop! Homme Ice - zapach inspirowany ekscytującym
dotknięciem dłoni, niczym kostka lodu umieszczona na rozpalonej
skórze. Męska woda toaletowa wydana w 2020 roku to orzeźwiająca
kompozycja o drzewno-aromatycznym charakterze.
Choć zapach należy do linii Joop! Homme, zdecydowanie różni się
on od swoich poprzedników. Szklany flakon przyodział
lodowo-błękitną szatę, a całość zwieńczona jest czarnym, matowym
korkiem, który nadaje męskiego charakteru.
Aromatyczna kompozycja pełna tajemniczości i kontrastów,
idealnie sprawdzi się na co dzień.
EAN/UPC: 3614229820171
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.