Chopard Cašmir
Cašmir
Perfumy damskie Chopard | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Chopard |
Linia | Cašmir |
Premiera | 1991 |
Pojemność | 30 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: mango, orzech kokosowy, brzoskwinia, bergamota.
Nuty serca: jaśmin, geranium, konwalia.
Baza: ambra, piżmo, wanilia, drewno sandałowe, paczula.
Cašmir jest inspirowany niezwykłą i tajemniczą kolekcją biżuterii Chopard'a. Zapach ten jest ideologicznie powiązany z kwiatem lotosu, indyjskim symbolem boskości i obfitości. Owocowo-orientalny, bogaty i ciepły, sycący zmysły. Polecamy na specjalne okazje.
EAN/UPC: 7640177366009
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Chopard Cašmir
Mój ulubiony waniliowo-orientalny zapach. Słodki, przytulny, miękki, szczególnie na zimowe wieczory. Dolce.pl jak zwykle bez zastrzeżeń.
Znalazłam wreszcie swój zapach, po ok. 20 latach szukania. Potwierdzam przeczytaną gdzieś opinię, że jego wanilia przypomina bardzo tę z nieprodukowanych już, a uwielbianych przez tak wiele osób Vanilla Fields.
Cudowny zapach drzewno-waniliowy z lekką nutą kokosową. Dla wielbicielek orientalnych pachnideł. Dość trwały.
Piękny zapach na chłodne, jesienne i zimowe dni. Jestem wieloletnim fanem.
Cudna waniliowa słodycz...
Uwielbiam go. Jest cudowny, mniam.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.