CHANEL Egoiste
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Egoiste
Perfumy męskie CHANEL | |
Kategoria | Perfumowane po goleniu |
Marka | CHANEL |
Linia | Egoiste |
Premiera | 1990 |
Forma | Woda |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: mahoń, mandarynka, drewno różane, kolendra.
Nuty serca: goździk, cynamon, róża.
Baza: drewno sandałowe, wanilia, ambra, tytoń, skóra.
CHANEL Egoiste Lotion Après Rasage / After Shave Lotion - woda po goleniu dla mężczyzn. Delikatnie nawilża skórę i łagodzi podrażnienia skóry powstałe w trakcie golenia. Ma zapach CHANEL Egoiste, który jest złożony z przypraw, wanilii i nut drzewnych. Został stworzony specjalnie dla niezależnego i pewnego siebie mężczyzny, który z łatwością realizuje zamierzone przez siebie cele. Zapach ten urzeka swoją odświeżającą i energetyzującą wonią.
EAN/UPC: 3145891140507
Kod producenta: 114.050
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o CHANEL Egoiste
Zapach mocno drażniący po pierwszych 20 minutach, potem-zapach genialny. Rewelacja.
Lubie tego typu zapachy, jednak jest on bardzo ciężki. Dlatego faktycznie moim zdaniem nie pasuje do ludzi młodych, młodym proponuję Allure, też piękny, a bardziej dostosowany do dzisiejszych realiów.
Widocznie ty masz takie zastosowanie. Ja dosłownie zacytuję:..."mają to gdzieś i się dla samego siebie psikają"... - jeśli nie znasz takich osób, to już znasz jedną. A wydaje mi się, że jest ich sporo. Osobiście nie interesują mnie komentarze osób trzecich - lubię zapach = używam go.
Zapach ciekawy, niestety nie spotkałem jeszcze żadnej kobiety, której by się podobał:( Panowie, mówcie, co chcecie, ale tak na prawdę to przecież dla pan używamy zapachów i nie wierzę tym co mówią, że maja to gdzieś i się dla samego siebie psikają... Z tego powodu rozejrzę się chyba za czymś innym.
Tak jak u pana GK, zdecydowanie zapach życia. Jest to jedyny zapach, po psiknięciu którego dosłownie nogi mi się uginają, nie potrafię opisać tego naprawdę arcymistrzowskiego dzieła. Ja go kocham, uwielbiam, miłuje. Przepraszam za taki komentarz. Prawda jest taka, że inne zapachy poza paroma wyjątkami nie dorastają mu do pięt. Jest to również zapach, który autentycznie poprawia mi humor. To wszystko. Niektórzy uważają, że kupujemy drogie produkty dla marki i szpanu. To nieprawda. Dla tego zapachu.
Niepowtarzalny, jeden z zapachów mojego życia (póki co). Mam zamiar go kupić. Szkoda tylko, że nie pasuje do 17-latka z opuszczonym krokiem i bluzą z kapturem.
Hehe, to prawda, ze cena tych perfum sprawia, ze to nie perfumy dla mlodych, jak ja. Mimo ze miałem pieniądze, wolałem kupić Issey Miyake - polowe tańszego, hehe.
Bardzo trwały i intensywny zapach. Ja w nim wyczuwam coś jakby konfitura wiśniowa z tytoniem, mandarynką rozlana na skórzanej kurtce. Zapach dosyć charakterystyczny przez to na długo pozostaje w pamięci. Flakon większości ludziom się nie podoba, jednak dla mnie jest po prostu piękny. Ja jestem w połowie 100 ml i chyba kupię sobie drugi flakon. Gdy wychodzę, pryskam się 3-4 razy, co jest gwarancją, że nawet po kąpieli będzie go czuć. I tutaj apel do wszystkich, którzy myślą, że to zapach dla starych pierników. Zapach nie wyraża wieku, ale osobowość.
Zapach mocny. Wyrazisty, wyczuwam nutę kadzidła. Na pewno dla facetów w typie macho, brunetów z dwudniowym zarostem, z silnym i zdecydowanym charakterem.
Nie dość, że zapach jest naprawdę rewelacyjny, to reklama jest chyba najlepsza w historii reklam na świecie.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.