CHANEL Coco Noir
Coco Noir
Perfumy damskie CHANEL | |
Kategoria | Damskie perfumy extrait |
Marka | CHANEL |
Linia | Coco Noir |
Premiera | 2014 |
Pojemność | 15 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: grejpfrut, bergamota.
Nuty serca: jaśmin, róża, narcyz, geranium.
Baza: fasolka tonka, paczula, drewno sandałowe, wanilia, białe piżmo, olibanum.
Magnetyczna i uwodzicielska woda perfumowana Coco Noir jest najnowszym zapachem domu CHANEL. Jej twórcą jest Jacques Polge, który, jak sam podkreśla, pragnął nim oddać charakter i ducha Gabrielle Chanel. Podczas komponowania aromatu inspirował się nocną atmosferą Wenecji. Magnetyczna Coco Noir uwalnia z eleganckiego czarnego flakonu uwodzicielski i zmysłowy aromat, który otacza kobietę niczym delikatny szal. Zapach zdecydowanie dla eleganckich kobiet, które pragną być zauważone i zapamiętane. Zdecydowanie na wieczór.
EAN/UPC: 3145891136302
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o CHANEL Coco Noir
Zapach wyjątkowy, dla świadomych swojej kobiecości i lubiących mocne, "dojrzewające" zapachy. Idealne w użytkowaniu jest połączenie balsamu z wodą perfumowaną, więc przy takiej formie luksusu jedynym minusem jest tylko wysoka cena. Mimo to polecenia godne.
Trwałość średnia, ale nie to jest najważniejsze. Zapach dla elegantek, taki z "wyższej półki". Niekoniecznie na wieczór.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.