Zirh Ikon

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Ikon
Perfumy męskie Zirh | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Zirh |
Linia | Ikon |
Premiera | 2008 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: kardamon, imbir, cytryna.
Nuty serca: cynamon, goździk, kłącze kosaćca, labdanum.
Baza: kadzidło, drewno cedrowe, paczula, wetyweria, ambra.
Pewni siebie indywidualiści, którzy nie boją się podejmowania nowych wyzwań będą zachwyceni zapachem Zirh Ikon. Szlachetny aromat zawiera w swojej kompozycji mieszankę przypraw, które dodadzą życiu odrobiny pikanterii. Zapach rozgrzewa i pobudza do działania w chłodne dni.
EAN/UPC: 679614350018
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Zirh Ikon
Jak na tą cenę - znakomity. Sam zapach bardzo męski, dość uniwersalny. Trwały - po aplikacji do 5-6 godzin. Mam jeszcze butelkę z magnetycznym korkiem, nie wiem, czy dalej takie robią, ale wykonana jest bardzo dobrze.

Piękny, ciepły i niebanalny. Aż dziw, że tak mało popularny. Jestem pod dużym wrażeniem, trwały, na mnie ok. 7-8 godz.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.