Ralph Lauren Romance for Men

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Romance for Men
Perfumy męskie Ralph Lauren | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Ralph Lauren |
Linia | Romance for Men |
Premiera | 1999 |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: liście pistacji, lawenda, skórka mandarynki.
Nuty serca: indyjska bazylia, lilia tygrysia.
Baza: drewno wacapou, szyszka sosny, wetyweria, piżmo.
EAN/UPC: 3360377008878
Kod producenta: 3700887
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Ralph Lauren Romance for Men
To niezwykła kompozycja od Ralpha Lauren'a klimatem nawiązująca do wersji damskiej. Romance for Him to połączenie tradycji i tchnienia świeżości. Precyzyjnie skonstruowana klasyczna kolońska nuta podbita została drapieżnymi nutami kwiatowymi i charakterną wetywerią. Zapach w swojej konstrukcji jest czysty, rozmarzony, szlachetny. Gdy go czuję wyobrażam sobie mężczyznę romantycznego, idealistę, zarazem silnego i wiernego swoim ideałom oraz wyznawanym wartościom. Intryguje prostotą i urzeka świeżością.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.