La Perla In Rosa

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
La Perla In Rosa
Perfumy damskie La Perla | |
Kategoria | Damskie wody toaletowe |
Marka | La Perla |
Linia | La Perla In Rosa |
Premiera | 2012 |
Pojemność | 30 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: różowy pieprz, gruszka, malina.
Nuty serca: fiołek, róża, cyklamen.
Baza: paczula, ambra, drewno sandałowe.
Młodym i spontanicznym kobietom spodoba się zapach La Perla In Rosa. Kwiatowy aromat jest niezwykle elegancki i radosny. Kompozycja składa się z żywiołowej mieszanki różowego pieprzu, gruszki i maliny, która prowadzi do kwiatowego serca. Bazę stanowi ciepło drewno sandałowe połączone z ambrą oraz paczulą. Zmysłowy zapach pasuje do noszenia na dzień.
EAN/UPC: 8002135103696
Kod producenta: 6.26.042.03
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o La Perla In Rosa
Niestety zapach jest dość nijaki i bardzo przeciętny. Jakość też już nie taka jak zapachów marki sprzed 8 czy 10 lat.

Bardzo zmysłowy zapach, pięknie pachnie na skórze i długo się utrzymuje... Polecam.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.