Ducati Fight For Me

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Fight For Me
Perfumy męskie Ducati | |
Kategoria | Męskie dezodoranty w sprayu |
Marka | Ducati |
Linia | Fight For Me |
Premiera | 2011 |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamota, liść fiołka, czerwone jabłko.
Nuty serca: lawenda, geranium.
Baza: drewno sandałowe, mech dębowy, nuty drzewne, ambra.
Zapach Ducati Fight For Me stworzony został dla pewnych siebie i zdecydowanych mężczyzn, którzy uwielbiają rywalizację. Szczególne znaczenie ma w ich życiu poczucie wolności, które cenią ponad wszystko. Ciepły, lecz jednocześnie energetyzujący aromat sprawia, że mężczyzna go noszący na pewno nie pozostanie niezauważony. Odpowiedni do noszenia na dzień.
EAN/UPC: 8002135098800
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Ducati Fight For Me
Miałem okazję wąchać u kolegi - zapalonego fana motoryzacji. Dostał to na prezent od kogoś. Powiem tak: gdybym dostał od kogoś, używałbym. Sam bym nie wydał pieniędzy. Kłaniam się!:)
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.