Lacoste Challenge Re:Fresh

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Lacoste Challenge Re:Fresh
Perfumy męskie Lacoste | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Lacoste |
Linia | Lacoste Challenge Re:Fresh |
Premiera | 2011 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: brzoza, kardamon.
Nuty serca: oregano, rozmaryn.
Baza: paczula, balsam tolutański.
Nawiązujący do klasycznej wersji, a jednak zaskakujący niezwykłym orzeźwieniem Lacoste Challenge Re:Fresh doskonale oddaje sportowy, męski charakter marki. Wzbogacony o opatentowaną technologię Time Release pozwoli Ci zachować świeżość i pewność siebie nawet w najbardziej ekscytujących momentach.
EAN/UPC: 737052466811
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Lacoste Challenge Re:Fresh

Lacoste Challenge Re:Fresh kupiłem kolejny raz. Wróciłem po przerwie do innych Lacoste i zdziwiłem się pozytywnie aktualną ceną, a zapach przyjemny i świeży.

Mi tez odpowiada, powiedziałbym wręcz, że GIT.

Mi się podoba.

Po co wydawać 50 zapachów w jednym roku? Mają aż taki deficyt budżetowy? Przecież to chore... Zapach porażka... Nie polecam... Szkoda kasy... Lacoste przeszła sama siebie ;/

Beznadziejny. Pod wpływem natrętnej reklamy wypróbowałem. Żadnej konkretnej nuty, jak tania woda za 20 zł.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.