Jil Sander Stylessence

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Jil Sander Stylessence
Perfumy damskie Jil Sander | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Jil Sander |
Linia | Jil Sander Stylessence |
Premiera | 2007 |
Pojemność | 30 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: frezja, liście pomarańczy, kardamon.
Nuty serca: kwiat pomarańczy, fiołek, jaśmin, neroli.
Baza: ambra, drewno Hinoki, piżmo.
Jil Sander Stylessence to perfumy dla prawdziwej damy. Mieszanka została skomponowana przez Bernarda Ellena w 2007 roku. Ten niezwykły koktajl wybrzmiewa wonią białych kwiatów połączonych z owocowymi nutami, spod powłoki, których uwidaczniają się drzewne akordy. Ta urzekająca kompozycja została zamknięta w oryginalny, estetyczny flakon.
EAN/UPC: 3414200471268
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Jil Sander Stylessence
Piękny zapach m. in. Fiołek tam się pojawia. Ale jest też nutka kardamonu. Niesamowite jest natomiast coś innego. Kupiłam zagranicą te perfumy w roku 2012, a TYLKO 7 LAT PÓŹNIEJ W KOŃCU mogę kupić je w Polsce. Dobra robota Dolce.pl.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.