s.Oliver So Pure Men
So Pure Men
Perfumy męskie s.Oliver | |
Kategoria | Męskie żele perfumowane |
Marka | s.Oliver |
Linia | So Pure Men |
Premiera | 2017 |
Forma | Żel |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamotka, zielone jabłko, kardamon.
Nuty serca: geranium, lawenda, fiołek.
Baza: drewno sandałowe, cedr, żywica.
s.Oliver So Pure Men - żel pod prysznic i szampon do ciała i włosów. Oczyszcza i pielęgnuje skórę pod prysznicem, pozostawiając przyjemny zapach wody toaletowej So Pure Men. Nadaje się do codziennego stosowania.
EAN/UPC: 4011700885046
Skład INCI
Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Fragrance (Parfum), Ppg-1-Peg-9 Lauryl Glycol Ether, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Formate, Citric Acid, Polyquaternium-10, Linalool, Butyloctanol, Dilinoleic Acid, Lauryl Methyl Gluceth-10 Hydroxypropyldimonium Chloride, Peg-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Limonene, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Alcohol, Coumarin, Geraniol, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate.
Skład produktu może różnić się od podanego na stronie. Prosimy o sprawdzenie składu na opakowaniu produktu.
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.