Repetto Eau de Toilette

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Repetto
Perfumy damskie Repetto | |
Kategoria | Damskie wody toaletowe |
Marka | Repetto |
Linia | Repetto |
Pojemność | 30 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: gruszka, kwiat wiśni.
Nuty serca: róża, kwiat pomarańczy.
Baza: ambra, nuty drzewne, wanilia.
Repetto Eau de Toilette to pierwszy zapach francuskiego
domu mody Repetto słynącego z projektowania luksusowych
butów do baletu. Lekka, kobieca kompozycja powstała z połączenia
delikatnych nut kwiatowych z musującym, egzotycznym aromatem
gruszki. Zmysłowego charakteru nadają wodzie nuty tworzące bazę -
wanilia i ambra. Zapach został zamknięty w subtelnym flakonie,
który przywodzi na myśl delikatne, wyrafinowane ruchy baletnicy w tańcu. Twórcą kompozycji jest perfumiarz Olivier Polge, który
wykreował słynny zapach Jimmy Choo. Repetto Eau de
Toilette budzi w kobiecie ducha tańca.
EAN/UPC: 3386460055901
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.