Mercedes-Benz L'eau

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Mercedes-Benz L'eau
Perfumy damskie Mercedes-Benz | |
Kategoria | Damskie wody toaletowe |
Marka | Mercedes-Benz |
Linia | Mercedes-Benz L'eau |
Premiera | 2014 |
Pojemność | 90 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: czarna porzeczka, brzoskwinia, bergamotka.
Nuty serca: mimoza, róża, fiołek, konwalia.
Baza: białe piżmo, ambra, cedr.
EAN/UPC: 3595471031082
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Mercedes-Benz L'eau
Zgadzam się, to iż jest to marka mercedes o niczym nie świadczy, zapach jest śliczny a to, że nie jest to Channel albo Dior to dla mnie żaden problem..
Zapach piękny, zwiewny, otulający elegancją i wyważoną słodyczą. Stworzony przez Michel Almairac, mistrza kompozycji zapachowych, takich jak Body Burbery czy Bottega Veneta. ;) Wart uwagi i kupna dla osoby, która potrzebuje pięknego zapach na co dzień.
Chwilami mi ręce opadają... Czy niektórzy nie wiedzą, że sam zapach jest TYLKO sygnowany pewną marką, zaś producent to zupełnie inna bajka? To co, że branża motoryzacyjna? Niech ignoranci spróbują Bentley'a - też marka motoryzacyjna, a zapachy - klękać...
Szału nie ma. Poprawny, dość elegancki zapach. Nic więcej. W końcu marka pochodzi z branży motoryzacyjnej, nie perfumeryjnej - nie oczekujmy fajerwerków.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.