Mercedes-Benz Club Fresh
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Mercedes-Benz Club Fresh
Perfumy męskie Mercedes-Benz | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Mercedes-Benz |
Linia | Mercedes-Benz Club Fresh |
Premiera | 2015 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamota, zielone jabłko, gruszka.
Nuty serca: lawenda, szałwia, nuty ozonowe.
Baza: cedr, ambroksan, piżmo.
Mercedes-Benz Club Fresh skomponował perfumiarz Olivier Cresp w 2015 roku, twórca kompozycji tj. np.: Antonio Banderas Blue Seduction, Boucheron Place Vendome, Cacharel Anais Anais Premier Delice, Cacharel Noa, Carolina Herrera CH, Dolce&Gabbana Light Blue, Kenzo Kenzo Jungle Homme. Zapach Mercedes-Benz Club Fresh rozpoczyna się przyjemnymi i energetycznymi nutami bergamotki oraz zielonego jabłka w tle których rozbrzmiewa soczysta gruszka. W nucie serca tlą się niuanse lawendy szałwii i nut ozonowych, natomiast bazę wypełniają uwodzicielskie i jednocześnie delikatne akordy cedru, ambroksanu i piżma.
EAN/UPC: 3595471041142
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.