Gucci Eau de Parfum

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Gucci Eau de Parfum
Perfumy damskie Gucci | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Gucci |
Linia | Gucci Eau de Parfum |
Premiera | 2002 |
Pojemność | 30 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: kwiat pomarańczy, heliotrop.
Nuty serca: irys, tymianek, kminek.
Baza: wanilia, piżmo, cedr, kadzidło, skóra, drewno sandałowe.
Zmysłowe Gucci Eau de Parfum zostały stworzone z myślą o pięknych i pewnych siebie kobietach, które przyciągają wzrok mężczyzn. Orientalny aromat roztacza wokół osoby go noszącej aurę tajemnicy. Z pewnością doda niejednej kobiecie odrobiny pikanterii na wieczornym spotkaniu.
EAN/UPC: 766124052706
Kod producenta: OGF 270 00
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Gucci Eau de Parfum
Super zapach. Ciekawy, interesujący, ponieważ nietypowy. Ma nutę głęboko drzewną, taka męska, nawet koniakową. Poza tym w głębi cynamon, oprócz tego wszystkie pozostałe, wymieszane składniki tworzą perfumy idealne na grudniową porę roku. Trwałość 10 godz. - całkiem nieźle.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.