Coach Eau de Parfum
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Coach
Perfumy damskie Coach | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Coach |
Linia | Coach |
Premiera | 2016 |
Pojemność | 90 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: liść maliny, różowy pieprz, gruszka.
Nuty serca: róża, gardenia, cyklamen.
Baza: zamsz, piżmo, drewno sandałowe, drewno kaszmirowe.
Coach Eau de Parfum to zapach zainspirowany energią i wielkomiejskim stylem Nowego Jorku. Kwiatowo-owocową kompozycję otwierają musujące akordy maliny i gruszki, które w bazie zostają zdominowane przez głęboki i niepowtarzalny aromat zamszu i piżma. Coach Eau de Parfum to esencja kobiecości zamknięta w minimalistycznym flakonie. Całość zwieńcza korek w kształcie obrotowego zamka, który jest charakterystyczny dla najsłynniejszych torebek tej marki. Twarzą kampanii reklamowej została aktorka Chloë Moretz, która idealnie oddaje naturę rozkosznego aromatu Coach Eau de Parfum.
EAN/UPC: 3386460078306
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.