Adidas Victory League
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Victory League
Perfumy męskie Adidas | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Adidas |
Linia | Victory League |
Premiera | 2006 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: trawa, bergamota, bazylia.
Nuty serca: gruszka, cynamon, lawenda.
Baza: piżmo, cedr, wanilia.
Adidas Victory League to zapach dla pewnych siebie mężczyzn, którzy wierzą w potęgę zespołu i siłę indywidualności. Wyrazista kompozycja to połączenie soczystych owoców, zmysłowej mieszanki przypraw, świeżo ściętej trawy oraz piżmowo-drzewnej bazy. Świeży zapach jest odpowiedni do noszenia na co dzień.
EAN/UPC: 3412241210204
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Adidas Victory League

Jak na adidasa to naprawdę świetny zapach! Śmiem twierdzić, że jeżeli chodzi o sam zapach to przewyższa sporo zapachów z nieco wyższej półki.
Natomiast z trwałością jest o wiele, wiele gorzej.
Ale za taką cenę naprawdę godny polecenia. Świetny do szkoły, czy pracy gdzie na lepsze wody szkoda kasy, a chcesz ładnie pachnieć :))
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.