Yves Saint Laurent Manifesto L'Elixir

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Manifesto l'Elixir
Perfumy damskie Yves Saint Laurent | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Yves Saint Laurent |
Linia | Manifesto l'Elixir |
Premiera | 2013 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: mandarynka, bergamota.
Nuty serca: tuberoza, jaśmin, heliotrop.
Baza: drewno kaszmirowe, wanilia, ambroksan.
Zapach Yves Saint Laurent Manifesto L'Elixir to zapach bliskiego Wschodu zaklęty w fioletowym flakonie. Aromat został zaprezentowany na sezon jesienno-zimowy w 2013 roku. Choć kompozycja rozpoczyna się orzeźwiającą wonią cytrusów, to głównymi wyczuwalnymi nutami są akordy intensywnego jaśminu, tuberozy i heliotropu z serca. Intensywna waniliowo-drzewna baza pozostawia niezapomniany ślad na skórze. Twarzą kampanii reklamowej zapachu została aktorka Jessica Chastain, znana z takich filmów jak 'Służące' czy 'Wróg numer jeden'.
EAN/UPC: 3365440690691
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.