Gianfranco Ferre In the Mood for Love

Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
In the Mood for Love
Perfumy damskie Gianfranco Ferre | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Gianfranco Ferre |
Linia | In the Mood for Love |
Premiera | 2009 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Gianfranco Ferre In the Mood for Love jest prawdziwym miłosnym eliksirem, któremu ulegnie niejeden mężczyzna. Kuszący zapach prowokuje zmysły mieszanką woni kwiatów, pomarańczy i nut drzewnych. Aromat został zaklęty w specjalnie zaprojektowanym flakonie w kształcie białej kuli.
EAN/UPC: 8011530901578
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Gianfranco Ferre In the Mood for Love

Kobiety, którym go sprezentowałem są nim do tej pory zachwycone. Ja też - zapach niebanalny.

A ja kupiłam go w ciemno. Świetna gorzka pomarańcza, mocno wyczuwalna. Jestem zadowolona.
Testując próbkę myślę że jednak kwiat magnolii i to słabnący to za mało za mało aby mnie oczarować.
To jest mood for being bored. A nie miłość.
Tyle mam do powiedzenia o tym perfumiku.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.