Diptyque Eau Duelle
Eau Duelle
Perfumy unisex Diptyque | |
Kategoria | Unisex wody toaletowe |
Marka | Diptyque |
Linia | Eau Duelle |
Premiera | 2010 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Kardamon, żywica elemi, olibanum, bergamotka, różowy pieprz, jałowiec, szafran, czarna herbata, piżmo, ambra, wanilia.
Historia marki Diptyque rozpoczęła się w Paryżu, w roku
1961. Trzech przyjaciół Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant postanowiło otworzyć na bulwarze Saint Germain
sklep, który łączyła wspólna pasja do sztuk plastycznych oraz
dekoracji. Początkowo kreatorzy tworzyli świece zapachowe,
natomiast pierwsza woda pochodzi z 1968 roku.
Kreatywność oraz zamiłowanie do zapachów pozwoliła na
wykreowanie i stworzenie wyjątkowych kompozycji, powstałych z naturalnych esencji, które zamknięte zostały w prostych,
klasycznych flakonach. Elegancka świeżość połączona z mocniejszymi
nutami, zaskakuje i odkrywa emocje, którymi chcielibyśmy się
dzielić z całym światem.
Marka Diptyque to prawdziwa uczta dla zmysłów.
EAN/UPC: 3700431405791
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Diptyque Eau Duelle

Ciekawy. Najpierw mamy fazę jakby ciemnej gorzkiej herbaty, tytoniu, potem wychodzi wanilia, gorzka, jakby męska. Po wielu wielu godzinach cichnie i osładza się.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.