Bond No. 9 Chez Bond
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Chez Bond
Perfumy męskie Bond No 9 | |
Kategoria | Męskie wody perfumowane |
Marka | Bond No 9 |
Linia | Chez Bond |
Premiera | 2003 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Cytrusy, herbata, trawa, drewno sandałowe, nuty zielone, liść fiołka, wetyweria, cedr.
Bond No. 9 to amerykańska ekskluzywna marka założona przez perfumeryjnego weterana Laurice Rahme, która powstała w hołdzie dla Nowego Jorku. Nazwa pochodzi od adresu, przy którym znajduje się główny butik.
Bond No. 9 to kolekcja zapachów damskich, męskich oraz unisex. Ich ideą jest przywrócenie sztuki perfumiarskiej oraz dopasowanie do każdej dzielnicy Nowego Jorku zapachu, który niesie odpowiednią specyfikę danej części, a także odzwierciedla atmosferę i towarzyszące w niej emocje.Każdy z zapachów łączy w sobie zdecydowane i ostre akordy, które sprawiają, że zapach staje się intrygujący oraz zaskakujący.
Marka Bond No. 9 odzwierciedla pęd wielkomiejskiej dżungli.
EAN/UPC: 888874000605
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.