Rasasi Marha
Pour Homme
Perfumy męskie Rasasi | |
Kategoria | Męskie wody perfumowane |
Marka | Rasasi |
Linia | Pour Homme |
Premiera | 2022 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: malina, szafran, tymianek.
Nuty serca: olibanum, jaśmin.
Baza: zamsz, skóra, nuty drzewne, żywica.
Rasasi Marha - pełna kontrastów kompozycja, która łączy owocową świeżość, korzenną intensywność oraz zmysłowe, drzewne tony. Otwarcie jest soczyste i wyraziste dzięki malinowej słodyczy, połączonej z ciepłym szafranem i aromatycznym tymiankiem, które nadają zapachowi odrobinę ostrości i tajemniczości. W sercu zapachu pojawiają się głębokie, balsamiczne akcenty olibanum (kadzidła), które w połączeniu z jaśminem wprowadzają mistyczną, kwiatową subtelność, równocześnie dodając całości wyrazistej elegancji. Baza jest intensywna i zmysłowa, z nutami zamszu i skóry, które w połączeniu z drzewnymi tonami i żywicą nadają zapachowi ciepłą, ziemistą głębię. Całość tworzy kompozycję, która łączy owocową świeżość z korzennymi i drzewnymi akcentami, idealna dla osób poszukujących zapachu pełnego kontrastów, zmysłowego, a zarazem tajemniczego. To idealna propozycja na wieczorne wyjścia lub chłodniejsze dni.
EAN/UPC: 614514261057
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.