Histoires de Parfums 1826 Eugenie de Montijo
1826 Eugenie de Montijo
Perfumy damskie Histoires de Parfums | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Histoires de Parfums |
Linia | 1826 Eugenie de Montijo |
Premiera | 2001 |
Pojemność | 120 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamotka, tangeryna.
Nuty serca: białe kwiaty, fiołek, imbir, cynamon.
Baza: paczula, kadzidło, wanilia, ambra, nuty drzewne, piżmo.
Histoires de Parfums - marka powstała z inicjatywy perfumiarza Geralda Ghislaina, który czerpiąc w życiu z wielu inspiracji i parając się wieloma profesjami zdobywał doświadczenia, poznawał smaki oraz zapachy. Ucząc się je łączyć chciał opisać swoje historie przez perfumy, tak w 2000 roku narodziła się marka Histoires de Parfums. Seria 16 tomów została opakowana w szklane flakony z książkowym grzbietem etykietami z papieru krepowanego. Ułożone przy sobie tworzą piękną kolekcję niczym z półki literata, która składa się z pięciu kolekcji:
- 1876,1873, 1826, 1804, 1828, 1740, 1725 - kolekcja inspirowana jest słynnymi postaciami, a nazwy kompozycji nadano wedle ich dat urodzenia.
- Noir Patchouli, Blanc Violette, Vert Pivoine - kolekcja opowiada historie inspirowane roślinami i kwiatami.
- 1969, Ambre 114
- Tubereuse 1, Tubereuse 2, Tubereuse 3 - trylogia na bazie wspomnień o tym zmiennym kwiecie.
- 1889 – Moulin Rouge - opowieść o paryskich nocach kabaretowych.
Wszystkie kompozycje odzwierciedlają temperament i romantyzm Geralda Ghislaina.
EAN/UPC: 841317000020
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.