Carolina Herrera Good Girl
Good Girl
Perfumy damskie Carolina Herrera | |
Kategoria | Damskie do kąpieli |
Marka | Carolina Herrera |
Linia | Good Girl |
Premiera | 2016 |
Forma | Żel |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: migdał, kawa.
Nuty serca: jaśmin wielkolistny, tuberoza.
Baza: fasolka tonka, kakao.
Carolina Herrera Good Girl - to przełomowa kompozycja w historii firmy. Według raportu przedstawionego przez amerykański portal WWD, jest to linia zapachu, która zyskała największe zainteresowanie na przełomie niemal 14 lat. Kompozycja jest uwodzącą bronią każdej kobiety. Jest jednocześnie silna i zmysłowa. Połączenie jaśminu wielkolistnego, fasoli tonki, tuberozy oraz kakao sprawi, że nie pozostaniesz niezauważona. Twarzą kampanii została amerykańska super modelka Karlie Kloss. Zaś odpowiedzialny za całą kampanię jest Mario Testino, fotograf modowy współpracujący m. in. z markami takimi jak Gucci, Versace, Chanel czy Michael Kors.
Carolina Herrera Good Girl - przekonaj się sama, że „It's so good to be bad”.
EAN/UPC: 8411061841655
Kod producenta: 65 111 603
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Carolina Herrera Good Girl
Żel pod prysznic to super uzupełnienie do używanych w tej samej nucie zapachowej perfum Good Girl. Nie mogę się doczekać aż wróci do sprzedaży balsam z tej serii. Polecam każdej kobiecie!
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.