Hermes Eau de Rhubarbe Ecarlate
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Eau de Rhubarbe Ecarlate
Perfumy unisex Hermès | |
Kategoria | Unisex wody kolońskie |
Marka | Hermès |
Linia | Eau de Rhubarbe Ecarlate |
Premiera | 2016 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: rabarbar.
Nuty serca: czerwone jagody.
Baza: białe piżmo.
Hermes Eau de Rhubarbe Ecarlate - to woda kolońska dla
kobiet i mężczyzn zaprezentowana w 2016 roku. Jest jedną z duetu
letnich kolońskich zapachów. Wersja de Rhubarbe Ecarlate
została skomponowana przez Christine Nagel, kandydatkę na posadę
głównego perfumiarza firmy. Kompozycją tą potwierdziła swoje
kompetencje, jest to zapach orzeźwiający, świeży, soczysty w którym
dominują nuty owocowe. Doskonała na lato. Sam flakon nawiązuje do
klasycznego Eau d'Hermes oraz całej linii
Les Colognes, doskonale wykonany z charakterystycznym korkiem.
Hermes Eau de Rhubarbe Ecarlate - unikalna dusza marki Hermes w letnim, owocowym wydaniu.
EAN/UPC: 3346132004989
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.