Historia marki Cartier

Historia marki Cartier

Marka Cartier powstała już w 1847 roku, kiedy to jej założyciel Louis-François Cartier przejął warsztat swojego mistrza, Adolphe'a Picarda. Początkowo marka zajmowała się głównie produkowaniem i wytwarzaniem zegarków i biżuterii co robi do dziś jednak rozszerzyła swoje produkty o galanterię skórzaną, torebki oraz oczywiście perfumy. Jesteście ciekawi jej historii? Jeśli tak serdecznie zapraszamy do artykułu!

Wracając do historii w 1874 roku syn założyciela Alfred Cartier, przejął firmę wprowadzając wiele istotnych zmian. Przede wszystkim przeniósł butik do luksusowej dzielnicy Paryża co jeszcze bardziej rozsławiło markę i dodało jej popularności. Dzięki temu udało się również utworzyć dwa kolejne butiki. Pierwszy w Nowym Jorku, kolejny w Londynie. Pomimo licznych sukcesów zarówno Louisa, jak i Alfreda to dopiero wnuką założyciela (Louis, Pierre i Jacques) udało się ustanowić markę jako ogólnoświatową. Przede wszystkim zegarki zdobyły popularność i uznanie paryskich elit i w bardzo szybkim czasie stały się kultowe. W raz z upływem czasu i umacnianiem pozycji marki na rynku wizytówką stała się luksusowa biżuteria. Tworzona była ona głownie z myślą o arystokratach i rodzinach królewskich. Jej doskonałość i precyzja przy tworzeniu produktów przewyższała wiele innych firm tym samym sprawiając, że Cartier zyskał długą historię sprzedaży członkom rodziny królewskiej. Sam Król Edward VII tak lubował się w ich produktach, że nazwał Cartiera „jubilerem królów i królem jubilerów”. To wszystko doprowadziło do tego, że obecnie Cartier prowadzi ponad 200 sklepów w 125 krajach i jest uznawany za  jednego z najbardziej prestiżowych producentów biżuterii. Więc jeśli tylko chcecie pozwolić sobie na niewidzialną aurę elegancji - sięgnijcie po Cartiera.

Jeśli chodzi o zapachy to w 1981 roku zostały wprowadzone kultowe perfumy Must de Cartier i Santos de Cartier. Kolejnym kultowym zapachem stalo się Panthere stworzone w 1986 roku oraz Pasha Cartier z 1992 roku. Wybierając z pośród kompozycji marki znajdziecie tam wiele różnych od siebie zapachów. Zarówno głębokich, intensywnych pasujących na wieczór oraz wyjątkowe okazje. Jak i lżejszych propozycji pasujących na co dzień. Dzięki temu każdy znajdzie zapach pasujący dla siebie.

Jeśli zaciekawiła Was historia marki Cartier koniecznie zerknijcie na hitowe zapachy, które znajdziecie poniżej:

Historia marki Cartier
Cartier La Panthere Na początku 2014 roku dom mody Cartier zaprezentował niezwykły zapach La Panthere, którego nazwa inspirowana jest dostojną panterą - prawie stuletnim symbolem marki. Twórcą aromatu jest Mathilde Laurent, pragnąca stworzyć zapach oddający zwiewną i subtelną aurę kobiecej zmysłowości. Na szyprową kompozycję zapachu składają się nuty suszonych owoców, truskawki i rabarbaru, zdominowane w sercu przez intrygującą woń gardenii. W bazie wyraźnie można wyczuć akordy piżma i mchu dębowego. La Panthere dedykowano silnej i niezależnej kobiecie, która z łatwością sprosta wyzwaniom współczesnego świata.

Historia marki Cartier

Cartier Declaration Parfum Po 20 latach od premiery kultowego zapachu Declaration Eau de Toilette marka Cartier zdecydowała się na kontynuację linii w bardziej  intensywnej i ciepłej odsłonie Declaration Parfum. Pełen pasji i męskości aromat to zasługa taktów gorzkiej pomarańczy otulonych przyprawowym sercem i zmysłowością luksusowych skórzanych akcentów. Choć kontrowersyjny i niejednoznaczny, to nie pozwoli przejść obok siebie obojętnie. Cartier Declaration Parfum to propozycja dla mężczyzn poszukujących własnej, choć krętej ścieżki życia, bez kompromisów i ustępstw. To prawdziwa deklaracja męskości.

Historia marki Cartier

Cartier Carat to urzekający kwiatowy zapach który, będzie perfekcyjnie współgrać z energiczną, subtelną, czerpiącą radość z życia kobietą. Mieszanka zapachowa otwiera się soczystym połączeniem bergamotki i słodkiej gruszki, by po chwili przenieść Cię do serca zapachu, w którym harmonijnie współgrają kwiatowe nuty lilii, fiołka i wiciokrzewu. Całość kompozycji podkreślona jest przez delikatne akordy mimozy oraz charakterystyczny akcent białego piżma.Cartier Carat  idealnie nadaje się do noszenia podczas wiosenno-letnich dni, dodając Ci świeżości i witalności.

Mamy nadzieje, że udało nam się zainteresować Was historią marki oraz jej produktami. Dajcie nam znać w komentarzach, który z zapachów jest Waszym ulubionym, a który chcielibyście kupić.

Wtorek, 11 kwietnia 2023

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Napisz pierwszy komentarz!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz zarezerwować pseudonim i mieć awatar?
Utwórz profil publiczny Dolce.pl!

Mogą Cię zainteresować

Analiza składu musu i peelingu do ciała marki Nacomi

Warto wiedzieć jakie składniki kryją się w stosowanych kosmetykach. Dlatego w dzisiejszym artykule przeprowadzimy analizę musu i peelingu do ciała marki Nacomi. Jeżeli jesteście ciekawi zapraszamy do lektury!

Zamienniki luksusowych kosmetyków

Niektóre z cen kosmetyków niestety mogą przyprawić o zawrót głowy. Jeśli Wy również chcielibyście zakosztować luksusu, ale przy tym nie obciążyć zbytnio swojego portfela zapraszamy do przejrzenia naszej listy zamienników drogich kosmetyków.