Bentley to marka kojarząca się niewątpliwie z luksusem. I choć słusznie w pierwszej chwili myślimy o samochodach, to okazuje się że na polu perfumeryjnym jest to równie wysoka klasa.
„Radość płynąca z odkrywczych podróży jest jednym z podstawowych ludzkich pragnień.” - Walter Owen Bentley
Marka została założona przez Waltera Owena Bentleya w Crewe w 1919 roku. Z myślą o produkcji najszybszego samochodu w swojej klasie. Ten cel udało się osiągnąć po kilku latach, a marka do dzisiaj produkuje auta wysokiej klasy, które mają jednocześnie wysokie osiągi i sportowe zacięcie. Cechy samochodów, które łączą w sobie doskonałość i doświadczenie, tradycję i nowoczesność zostały przeniesione na kolekcję perfum. The Bentley Fragrances czerpie inspirację z tego prestiżowego świata, w którym skórzane i drewniane panele tapicerki stają się dziełami sztuki. Wizję stylu, w której autentyczność, elegancja i wyrafinowanie są maksymalizowane łączy oba działy.
Historia perfum spod znaku Bentley zaczyna się w roku 2013 kiedy to pierwsze zapachy miały premierę w słynnym Harrods w Londynie. Następnie zostały wprowadzone na rynek angielski, gdzie obecnie marka uchodzi za jedną z najbardziej luksusowych. Z sukcesami sprzedaje się również na innych rynkach szczególnie na Bliskim Wschodzie, a także w Europie, Ameryce i Azji. Do komponowania tych dzieł zapraszani są słynni francuscy perfumiarze tacy jak Nathalie Lorson, Mylène Alran czy Mathilde Bijaou.
Design flakonów jednoznacznie nawiązuje do samochodów, korzystając z dwóch charakterystycznych dla marki elementów. Są to słynne radełkowane elementy wykończenia odwzorowane na korku oraz skrzydlate "B", które szczególnie w starszych modelach dumnie prezentuje się na przodzie samochodu.
Wtorek, 8 stycznia 2019