Molinard Lavande Eau de Parfum
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Lavande Eau de Parfum
Perfumy unisex Molinard | |
Kategoria | Unisex wody perfumowane |
Marka | Molinard |
Linia | Lavande Eau de Parfum |
Premiera | 2018 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: lawenda, szałwia muszkatołowa.
Nuty serca: hedione.
Baza: paczula, fasolka tonka, kumaryna, wanilia, labdanum, benzoes.
Molinard Lavande Eau de Parfum to kompozycja stworzona zarówno z myślą o uwodzicielskiej kobiecie, jak i pewnym siebie mężczyźnie, która łączy w sobie elegancję oraz ponadczasowy styl.
Mieszanka otwiera się subtelnym połączeniem zmysłowej lawendy i egzotycznej szałwii muszkatołowej, która cudownie otula Cię swoją
finezją. Wraz z rozwojem zapachu do głosu dochodzą nuty słodkiej
wanilii, orzeźwiającej paczuli oraz niebanalnej kumaryny.
Harmonijne połączenie wyszukanych aromatów sprawia, że zapach obezwładnia zmysły, uzależnia i nie pozwala o sobie zapomnieć.
EAN/UPC: 3305400180138
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.