Lancome Miracle So Magic!
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Miracle So Magic!
Perfumy damskie Lancôme | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Lancôme |
Linia | Miracle So Magic! |
Premiera | 2004 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: dzika róża.
Nuty serca: narcyz, liść koniczyny.
Baza: wanilia.
Zapach Lancome Miracle so Magic! jest wyjątkowy, pyszny, różowy i kwiatowy. Napełni Cię radością i optymizmem. Przyszedł na świat z twarzą Elizabeth Jagger, córki wokalisty The Rolling Stones. Dla kobiety lubiącej dreszczyk emocji. Na dzień.
EAN/UPC: 3147758100754
Kod producenta: 8100 75
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Lancome Miracle So Magic!
Pierwszym zapachem jaki się wybija jest róża, zapach jest nieco duszący i nie polecam go młodym dziewczynom, pasuje do dojrzałej, pewnej siebie kobiety.
W końcu coś dla mnie :)Trochę słodkie, trochę kwiatowe i świeże. Długo się utrzymuje i ma swój charakter, dynamikę, nie jest "rozmemłany".
Przepiękny, zmysłowy i wyrafinowany. Utrzymuje się nawet po kąpieli!!!
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.