Jil Sander Sport for Women
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Sport Jil Sander for Women
Perfumy damskie Jil Sander | |
Kategoria | Damskie do kąpieli |
Marka | Jil Sander |
Linia | Sport Jil Sander for Women |
Premiera | 2005 |
Forma | Żel |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: mandarynka, strączyniec, brzoskwinia, grejpfrut, jabłko.
Nuty serca: piwonia, czarna porzeczka, frezja.
Baza: imbir, drewno sandałowe, tonka, piżmo, wanilia, drewno cedrowe.
Jil Sander Sport for Women to pełen energii i świeżości zapach dla kobiet. Soczyste, owocowe akordy przeplatają się z subtelnymi kwiatowymi nutami, tworząc niezwykle wdzięczny i urokliwy aromat. Sport for Women zdobędzie serce miłośniczek aktywnego trybu życia i nienarzucających się, lekkich kompozycji.
EAN/UPC: 3414200755108
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Jil Sander Sport for Women
Super zapach, świeży, dynamiczny, sportowy, energetyczny, ma to coś, co mnie uwiodło. Kupiłam w ciemno, po przeczytaniu paru opinii.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.