Jaguar Classic Amber
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Jaguar Classic Amber
Perfumy męskie Jaguar | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Jaguar |
Linia | Jaguar Classic Amber |
Premiera | 2011 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: czerwona papryka, mandarynka, grejpfrut, zboże.
Nuty serca: afrykański kwiat pomarańczy, cynamon, jabłko, elemi.
Baza: skóra, wanilia, paczula, cedr, francuski labdanum, piżmo, wetyweria.
Classic Amber, to propozycja dla mężczyzn od kultowej
marki Jaguar. Orientalno - fougere woda toaletowa została
wprowadzona na rynek w 2011 roku, a za jej stworzenie
odpowiedzialny jest Dominique Preyssas. Niesamowicie męska, ambrowo
- cytrusowa i nieco korzenne kompozycja, otuli swym ciepłem i świeżością jednocześnie. Doskonale wpasuje się w klimat chłodnych
dni i wieczorów. Zapach przypadnie do gustu poszukiwaczom elegancji i klasyki, z nutą tajemniczości.
EAN/UPC: 7640111493389
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Jaguar Classic Amber
Orientalno-paprociowa kompozycja, dość ciekawa, a za tą cenę po prostu warta zakupu. Dla 35+.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.