Iceberg White
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
White
Perfumy damskie Iceberg | |
Kategoria | Damskie wody toaletowe |
Marka | Iceberg |
Linia | White |
Premiera | 2013 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: gruszka, bergamota, grejpfrut.
Nuty serca: piwonia, fiołek, malina.
Baza: wetyweria, piżmo, nuty drzewne.
Kobiecy,subtelny, a zarazem pełen kontrastów. Połączenie kwiatowo-owocowych akordów ze zmysłowym piżmem. Iceberg przedstawia swoją kompozycję - White.
Zapach otwiera radosna i energetyzująca mieszanka gruszki, soczystej bergamoty oraz grejpfruta. W nucie serca rozbrzmiewa słodka malina, otulona delikatnymi akordami piwonii i fiołka. Elegancji nadaje zmysłowa, piżmowa baza wzbogacona w drzewne, klasyczne nuty.
Twarzą kampanii została duńska supermodelka Gertrude Hegelund, którą możemy podziwiać w obiektywie światowej klasy belgijskiego fotografa Willy'ego Vanderperre'a.
EAN/UPC: 3605473774679
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.