Giorgio Armani Code Ultimate
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Code Ultimate
Perfumy męskie Giorgio Armani | |
Kategoria | Męskie wody toaletowe |
Marka | Giorgio Armani |
Linia | Code Ultimate |
Premiera | 2012 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: grejpfrut, mandarynka, anyż gwiazdkowaty.
Nuty serca: cedr, kwiat drzewa cedrowego, cyprys, heliotrop.
Baza: fasolka tonka, wanilia, drewno gwajakowe.
Z myślą o chłodniejszych jesienno-zimowych dniach marka Armani stworzyła zapach Giorgio Armani Code Ultimate, który jest intensywniejszą i jeszcze bardziej zmysłową wersją tradycyjnego Code. Aromat podkreśla indywidualną osobowość i pewność siebie każdego mężczyzny. Z pewnością pobudzi zmysły niejednej kobiety w chłodne jesienne wieczory.
EAN/UPC: 3605521694683
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Wybory użytkowników
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Giorgio Armani Code Ultimate
Mało udana wariacja oryginału. Trochę zrobiona na siłę, bazując na popularności oryginału. Trwałość jak zawsze bardzo dobra.
Code Ultimate jest intensywniejszy i słodszy - waniliowo-porzeczkowy. :) A Code - bardziej orientalny. Oba są świetne! Codę Ice (z nutą świeżości i sportu) jest również rewelacyjny i chyba go teraz kupię. :) Na równi pochyłej Guerlain L'Instant pour Homme (klasyka mężczyzny), a zaraz za nim najlepszy - Sport - Hugo Energise. Zamieszczone tu obserwacje są subiektywne i nie należy dyskutować o gustach (zawsze będą zwolennicy i przeciwnicy, dla każdego coś innego). Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam.
Zgadzam się z Andre w 100%. Code stary to trwałość jakiej Armanii nigdy nie miał. Obecne nawiązania są słabe i nie czuć nowego Ultimate po kilku godz. Stary Code trzyma cały dzień. Extreme Attiute z nutą kawy to kozacka linia Armaniego - szkoda, że odeszli od tego i próbują przerobić zapach Code - którego się przerobić nie da - tak, aby był ciekawszy. A już te wersje Sport i mieszanie Coda z cytryną tak, aby z zapachu orientalnego zrobić świeżaka wydaje się dziwnym pomysłem.
Według mnie piękny, zdecydowany, bardzo męski. Polecam, naprawdę warto, nie ma chyba kobiety na tym świecie, która przejdzie obok niego obojętnie :)
O czym te osoby piszą? Ultimate to kolejne nieudane nawiązanie do Code - orientalnego zapachu Armaniego. Code jest b. trwały. Ultimate w ogóle nie czuć po 2 h. To jakaś porażka. Ma trwałość jak stare zapachy Armaniego. Po chwili w ogóle go nie czuć. Po serii ciekawych zapachów z nutą kawy Armanii nic nie zrobił ciekawego. Tylko nieudane nawiązania do di Gio i Code.
Jak dla mnie zapach genialny!! Polecam!!
Marcin 24l - nadaje się jak najbardziej, tak samo zresztą jak pierwszy Code.
Mam pytanie, czy ten zapach nadawałby się na zimę i wieczorny wypad do klubu? Pozdrawiam.
Cudowny zapach: porywający i zmysłowy. Można znaleźć w nim wspólny mianownik z Code`m, aczkolwiek Ultimate wydaje się nieco bardziej słodki. Zapach niezwykle trwały. Jako kobieta zdecydowanie polecam dla mężczyzn lubiących mocne, raczej ciężkie zapachy.
Do złudzenia podobny w ostatniej nucie do Fahrenheit Absolute. Ciekawa alternatywa Code'a na drakońskie mrozy i namiętne wieczory z drugą połówką :)
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.