Ducati Ducati For Men
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Ducati
Perfumy męskie Ducati | |
Kategoria | Męskie dezodoranty w sztyfcie |
Marka | Ducati |
Linia | Ducati |
Premiera | 2010 |
Pojemność | 75 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: cytrusy, bergamota, grejpfrut, jagody jałowca, dzięgiel.
Nuty serca: gałka muszkatołowa, liść figi, cyklamen, papirus.
Baza: piżmo, nuty drzewne, wetyweria, drewno gwajakowe.
Ducati Ducati For Men jest pierwszym zapachem zaprezentowanym w 2010 roku przez znaną markę kojarzoną głownie z motocyklami. Nowoczesna i niezwykle dynamiczna kompozycja rozpoczyna się orzeźwiającymi nutami cytrusów, które prowadzą do zielonych akordów w sercu, otoczonych zmysłową gałką muszkatołową. Na bazę składają się ciepłe nuty drzewne połączone z wetywerią i piżmem. Ducati For Men to zapach dla wysportowanych i odważnych mężczyzn, którzy na co dzień chcą pachnieć oryginalnie.
EAN/UPC: 8002135088528
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.