Burberry Touch for Men
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Touch for Men
Perfumy męskie Burberry | |
Kategoria | Męskie zestawy perfum |
Marka | Burberry |
Linia | Touch for Men |
Premiera | 2000 |
Zestaw | Z wodą toaletową |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: artemizja, liście fiołka, petitgrain.
Nuty serca: gałka muszkatołowa, pieprz, drewno cedrowe.
Baza: fasola tonka, wetyweria, piżmo.
W skład zestawu Burberry Touch for Men wchodzą:
Wyjątkowo męski Burberry Touch for Men łączy w sobie wszystkie cechy prawdziwego mężczyzny. Elegancja i młodzieńczy zapał, świeżość i pikantność, niefrasobliwość i zdecydowanie... Ta wyjątkowa i pełna sprzeczności natura została wyrażona przez aromat Burberry. Delikatna i świeża nuta głowy zapachu przechodzi w pikantne i zmysłowe serce, na które składają się akordy pieprzu, gałki muszkatołowej i drewna cedrowego. Subtelna baza łączy w sobie oryginalną wetywerię, fasolę tonkę oraz piżmo. Zapach nadaje się do noszenia na każdą okazję.
EAN/UPC: 5045497638928
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.