Burberry Body
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Body
Perfumy damskie Burberry | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Burberry |
Linia | Body |
Premiera | 2011 |
Pojemność | 4,5 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: piołun, brzoskwinia, frezja.
Nuty serca: irys, róża.
Baza: drewno sandałowe, piżmo, wanilia, ambra, drewno kaszmirowe.
Perfumy dla kobiet lubiących luksus. Zapach Burberry Body jest dyskretny i kusząco tajemniczy, nie męczy otoczenia, jest wyczuwalny blisko ciała. Wyjątkowo kobiecy, uwodzicielski i elegancki. Kompozycja kwiatowo-drzewna kierowana jest przede wszystkim do indywidualistek, świadomych swojej kobiecości. Twarzą kampanii reklamowej jest modelka i aktorka Rosie Huntington Whiteley. Odkrywaj przyjemność płynącą z miłości razem z Burberry Body.
EAN/UPC: 5045358394253
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Burberry Body
Tak ciepłego, otulającego, wirującego w głowie i nosie:) zapachu dawno nie było... Pachnie rozgrzanym ciałem pięknej kobiety.... Intymność... Zmysłowość... Namiętność w jednej butelce... Uwielbiam :)
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.