Bond No. 9 Success Is The Essence Of New York
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Success Is The Essence Of New York
Perfumy unisex Bond No 9 | |
Kategoria | Unisex wody perfumowane |
Marka | Bond No 9 |
Linia | Success Is The Essence Of New York |
Premiera | 2013 |
Pojemność | 100 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: mandarynka, cytryna, kardamon, kolendra.
Nuty serca: tuberoza, róża, śliwka, papryczka pimento.
Baza: wanilia, paczula, ambra.
Bond No. 9 to amerykańska ekskluzywna marka założona przez perfumeryjnego weterana Laurice Rahme, która powstała w hołdzie dla Nowego Jorku. Nazwa pochodzi od adresu, przy którym znajduje się główny butik.
Bond No. 9 Andy Warhol Success Is A Job In New York to
perfumy oparte o wydarzenia związane z światowym kryzysem
finansowym, pieniędzmi oraz osobą artysty Andy'iego Warhola. Zapach
nawiązuje do tabu poprzez ciepły orientalny zapach, który
przypadnie do gustu zarówno kobietom jak i mężczyznom. Jest to
propozycja przeznaczona dla ludzi aktywnie interesujących się
sztuką jak również wielkomiejskim światem.
Marka Bond No. 9 odzwierciedla pęd wielkomiejskiej dżungli.
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.