Bielenda Camellia Oil
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Produkty do demakijażu i oczyszczania |
Marka | Bielenda |
Linia | Camellia Oil |
Aplikacja | Twarz |
Skóra | Dojrzała |
Cera | Każda |
Działanie | Nawilżające, Oczyszczające, Odżywcze, Przeciwstarzeniowe |
Niedoskonałości | Zmarszczki |
Forma | Olejek |
Bielenda Camellia Oil - luksusowy olejek do mycia twarzy,
na bazie: oleju z opuncji figowej i kamelii. Delikatnie oczyszcza
cerę, odżywia ją, nawilża, nie podrażnia, rewitalizuje, a także
posiada silnie działanie przeciwzmarszczkowe. Produkt przeznaczony
jest do każdego rodzaju skóry w wieku dojrzałym.
EAN/UPC: 5902169031800
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Bielenda Camellia Oil
Ten luksus to tylko w nazwie. Aplikator niewygodny, konsystencja trudną do rozprowadzenia, efekt czystości pozostawia wiele do życzenia. To produkt do mycia twarzy - ma przede wszystkim oczyszczać, a jeśli tego nie robi to co mi po "luksusowych" składnikach.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.