Balenciaga Rosabotanica
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Rosabotanica
Perfumy damskie Balenciaga | |
Kategoria | Damskie wody perfumowane |
Marka | Balenciaga |
Linia | Rosabotanica |
Premiera | 2013 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: petitgrain, hiacynt, liść figi.
Nuty serca: róża, pieprz, kardamon, grejpfrut.
Baza: wetyweria, paczula, cedr, ambra, nuty drzewne.
Znana hollywoodzka gwiazda Kristen Stewart została na początku 2014 roku twarzą wiosennej kampanii reklamowej nowego zapachu marki Balenciaga. Rosabotanica wyglądem flakonu nawiązuje do swojej słynnej poprzedniczki, jednak jej kompozycja jest świeższa od zapachu Florabotanica. Tętniące życiem zielone nuty głowy prowadzą do zmysłowego serca, w którym króluje kusząca woń róży. Bogata drzewna baza z wetywerią, paczulą i ambrą pozostawi na skórze niezapomniany ślad. Zapach Rosabotanica to idealna propozycja na wiosenne dni.
EAN/UPC: 3607349645960
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Opinie o Balenciaga Rosabotanica
Cudowny! ;))) Taki inny. Ma coś w sobie. Tylko trwałość...
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.